Dėkojame jums už paklausimą, Atsakysime jums per vieną darbo dieną
Uždaryti
Užsakymai ir informacija kasdien 8:00-20:00 8 5 2641199 8 687 22 500
Mokėkite grynais, kai gausite preke
Nemokamas pristatymas visoje lietuvoje nuo 49 EUR (iki 10 kg)
Prekių krepšelis
0
Uždaryti Jūsų krepšelis tuščias
Suma: 0,00 €

DUK

Ar būtina registracija?

Ne. Galite pirkti prisijungę prie savo paskyros, arba galite pirkti kaip neregistruotas vartotojas, tokiu atveju negalėsite stebėti savo užsakymo būsenos.

Noriu pirkti, kaip juridinis asmuo, ar gausiu sąskaitą?

Taip, pirkdami pasirinkite pirkti, kaip Juridiniam asmeniui ir nurodykite rekvizitus. Jei pageidausite apmokėti bankiniu pavedimu vėliau, atsiųsime išankstinę sąskaitą apmokėjimui. Po užsakymo įvykdymo nurodytu elektroninio pašto adresu atsiųsime Jums PVM sąskaitą-faktūrą.

Kada gausiu užsakymą?

Jei Jūsų užsakytas prekes turime sandėlyje ir užsakymo patvirtinimo sulaukėte iki 12h tikėtina, kad jų sulauksite kitą darbo dieną. Prekių, kurioms prie mygtuko pirkti taikomas kitas terminas, pristatymo laiką patikslinsime užsakymo patvirtinimo laiške.

Padariau užsakymą, bet negavau patvirtinimo. Ar bus vykdomas mano užsakymas?

Užsakymų tvirtinimas nevyksta automatiškai. Peržiūrėję Jūsų užsakymą atsiųsime patvirtinimą elektroniniu paštu ne vėliau kaip per 1 d.d. Nepamirškite patikrinti šlamšto (SPAM) dėžutės. 

Ar būtinas pašto kodas?

Taip, būtina užpildyti tikslų pašto kodą, jei norite, kad siunta nepasiklystų ir neužtruktų jos kelionė iki Jūsų. (Pagal jį kurjeriai nukreipia siuntas į reikiamus regionus)

Koks turi būti kontaktinis numeris?

Prašome nurodyti Lietuvoje registruotą mobilaus ryšio telefono numerį. Kurjeriai siunčia informacines  trumpąsias (SMS) žinutes apie pristatomą siuntą. 

Užsisakiau keletą prekių, bet dalies jų negavau. Kodėl taip yra?

Siunta, kurią sudaro kelios pakuotės ir yra skirtingų gabaritų gali būti pristatytos skirtingu metu, skirtingų kurjerių. Nes stambias siuntas pristato krovininiai automobiliai, smulkias mažesni automobiliai  Pvz.: jei užsisakėte teniso stalą ir aksesuarų toks užsakymas gali būti išskaidytas.

Kaip sužinoti, kur mano siunta?

Susisiekite su mumis pardavimai@zaidimustalai.lt suteiksime Jums siuntos sekimo numerį.

Norėjau sumokėti už užsakymą elektronine bankininkyste, tačiau nepavyko, ką daryti?

Tokiu atveju susisiekite su mumis pardavimai@zaidimustalai.lt  ir nurodykite užsakymo numerį. Padėsime išspręsti situaciją.

Persigalvojau, noriu atšaukti užsakymą. Ką turiu daryti?

Tokiu atveju susisiekite su mumis pardavimai@zaidimustalai.lt  ir nurodykite užsakymo numerį.