Dėkojame jums už paklausimą, Atsakysime jums per vieną darbo dieną
Uždaryti
Užsakymai ir informacija kasdien 8:00-20:00 8 5 2641199 8 687 22 500
Mokėkite grynais, kai gausite preke
Nemokamas pristatymas visoje lietuvoje nuo 29 EUR (iki 20 kg)
PRANEŠK, KO IEŠKAI
pranešk, ko ieškai
Kodas:
siųsti
Pranešimas išsiųstas
Prekių krepšelis
0
Uždaryti Jūsų krepšelis tuščias
Suma: 0,00 €

Grąžinimas ir garantijos

1. Garantiniai įsipareigojimai

Kiekvienos „Žaidimu stalai“ parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai kurie yra nurodomi prekės aprašyme.
Sugedus prekei ar tapus netinkama naudoti garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai.
Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į mūsų sandėlį Panerių 5 Vilnius. Pateikiant prekę garantiniam remontui reikia turėti pirkimo dokumentą: pirkimo kvitą arba sąskaitą faktūrą. Tokiais atvejais, kai prekės transportavimas į garantinio aptarnavimo vietą yra sudėtingas arba sukelia itin daug nepatogumų (pvz. : biliardo stalo su akmens plokšte), garantiniai darbai yra atliekami vietoje pas klientą.

2. Prekių grąžinimas

Įsigiję netinkamos kokybės prekę Jūs turite teisę reikalauti:
1. Pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke.
2. Atitinkamai sumažinti prekės kainą.
3. Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
4. Atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas.
5. Vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekės su gamybiniu broku per 14 (keturiolika) dienų nuo pristatymo Jums dienos gali būti grąžinamos mums atgal. Tokiu atveju gamybinį broką turinti prekė pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Prekes Jūs grąžinate savo transportu.

Kokybiškos prekės gali būti grąžinami tik per teisės aktuose bei mūsų Pirkimo-pardavimo taisyklėse nurodytą terminą ir tik laikantis Taisyklių 8 punkte nurodytų reikalavimų. Šiuo atveju prekės grąžinimo išlaidas tenka pirkėjui.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
• grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje;
• prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
• prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
• grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
• grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių nustatytų prekių grąžinimo sąlygų.

Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.
Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.